Close
Tämä sivu käyttää evästeitä. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön.
Lisätietoja
OK

Tykkää ja kyttää

seminaarit

Seminaarit

Sosiaalinen media ja teknologia kuuluvat jo kiistatta kaikkien yritysten bisnekseen toimialasta ja koosta riippumatta. Aller auttaa asiakkaita onnistumaan sosiaalisessa liiketoiminnassa. Ilmoittaudu seminaareille ja katso kanssamme tulevaisuuteen!

Asiaa
– ei bullshitille.

Seminaareillamme näet sosiaalisen median ja teknologian tulevaisuuteen kotimaisten ja kansainvälisten tähtipuhujien johdolla.

Hyvää tunnelmaa
– ei pönötykselle.

Seminaareillamme rikotaan perinteistä esityskaavaa ja teemoihin tartutaan rohkeasti ja ravistellen. Autamme sinua verkostoitumaan luontevasti sinulle relevanttien seminaarivieraiden kanssa.

Konkretiaa
– ei abstraktille.

Kun seminaarillamme kerrotaan teknologiasta, pääset hypistelemään sitä. Kun puhumme onnistumisista, kerromme miten se on tehty.

Haluamme, että asiakkaamme saavat seminaarista maksimaalisen hyödyn. Siksi yritys voi ostaa haluamansa määrän istumapaikkoja ja hyödyntää paikat eri seminaareissa haluamallaan tavalla, esimerkiksi kouluttamalla henkilöstä eri osastoilta tai kutsumalla mukaan omia asiakkaitaan.

Seminaarien aamupalan tarjoavat:

pauluns_logo2
heinon_toimisto_logo2
true_logo
vitanallet_logo
 
picnic_logo
 

Digitalisaatiolla maailmanvalloittajaksi

Globalization via Digitalization

Moni on kyllästynyt digitalisaatiopöhinään, vaikka se on ottanut vasta huterat ensiaskeleensa. Globaalit markkinat ovat auki. Nyt on kyse vain siitä, kuka onnistuu digitalisaation kehitysjuoksussa kasvattamaan asiakaskuntaansa. Kuluttajat ovat jo valmiita ja toimivat digitaalisissa kanavissa, miten on yritysten laita? Onko sinun yrityksesi valmis kohtaamaan 2000-luvulla syntyneet kuluttajat?

#strategia #johtaminen #innovaatiot #rohkeus #startupit

Mon 01.02.2016 Klo 08:30-12:00

katso tarkempi aikataulu

8.30 Aamukahvi
9.00 Tervetulotoivotus, Juho Jokinen / Dingle
9.05 Milleniaalit kuluttajina, Eevamaria Vassinen / Sub
9.30 How to make your content go global, Simone Bocedi / Dingle
9.50 Kaupunki liikkeessä - napin painalluksella, Joel Järvinen / Uber Suomi
10.20 Ihminen 360 ⁰, Jarmo Lipiäinen / Kotimaa ja Sini Kervinen / Aller Media
10.30-11.00 Kahvia ja verkostoitumista
11.00 Talk show "Business and digitalization", Daniel Goodall / Fiskars vs. Juhani Mykkänen / Wolt
11.30 Maailma ilman laitteita, Johannes Koponen / Demos Helsinki

Paikka: Taidehalli, Nervanderinkatu 3

Puhujat

Daniel Goodall

Director of Digital Experience, Fiskars

Daniel Goodall

Director of Digital Experience, Fiskars

Daniel Goodall on työskennellyt lähes 15 vuotta digitaalisen markkinoinnin parissa, mm. brändeille American Express, Nokia ja Rovio. Nykyisessä työssään hän kehittää digitaalisen markkinoinnin käytäntöjä Suomen vanhimmassa yrityksessä. Hän on kiinnostunut yhdistämään markkinoinnin ja viestinnän lainalaisuuksia digitaalisuuden mahdollistamaan moderniin tekniikkaan.

Juhani Mykkänen

start-up-yrittäjä

Juhani Mykkänen

start-up-yrittäjä

Juhani Mykkänen on vuoden 2015 puhutuimman startupin Woltin operatiivinen johtaja sekä yksi perustajista. Hän on myös entinen Nyt-liitteen ja Radio Helsingin esimies sekä HS:n kolumnisti.

Eevamaria Vassinen

Kehitys- ja kanavapäällikkö, Sub/MTV

Eevamaria Vassinen

Kehitys- ja kanavapäällikkö, Sub/MTV

Eevamaria työskentelee MTV Oy:ssä Subin kehitys- ja kanavapäälikkönä. Sitä ennen hän on toiminut Tubeconin, skandinavian suurimman youtuber-tapahtuman ja uuden sukupolven mediaa tuottavan tuotantoyhtiön vastaavana tuottajana. Hän on työskennellyt aiemmin myös televisiokanavalla sekä tuontatoyhtiöissä tuottaen mm. tv-ohjelmia, animaatioita ja mainoksia.

Johannes Koponen

Head of Foresight, Demos Helsinki

Johannes Koponen

Head of Foresight, Demos Helsinki

Johannes Koposen ydinosaaminen on strateginen tulevaisuudentutkimus ja liiketoimintamallien kehittäminen skenaarioiden ja muiden tulevaisuudentutkimuksen menetelmien avulla. Hän on palkittu laaja-alainen innovaattori ja muutoksentekijä.

Joel Järvinen

Operaatiojohtaja, Uber Suomi

Joel Järvinen

Operaatiojohtaja, Uber Suomi

Uber on teknologiayhtiö joka toimii paikallisesti yli 360 kaupungissa ja 60 maassa. Joel on Uberin operaatiojohtaja Suomessa ja ollut mukana Uberin uusien palveluiden lanseerauksissa Helsingissä ja Tukholmassa. Joel uskoo vahvasti teknologian voivan kehittää yhteiskuntaa ja on kertomassa kuinka Uber tuottaa uusia käyttäjäkokemuksia ja toimintamahdollisuuksia ympäri maailman.

Simone Bocedi

Creative Planner, Dingle

Simone Bocedi

Creative Planner, Dingle

Simone on Luova Suunnittelija: Hän vie samaan aikaan eteenpäin strategioita, kampanjoita, nettisivuja, videotuotantoja ja säännöllistä podcastia, ja silti hänellä riittää energiaa uusiin projekteihin. Hän on lähes yhtä umpirakastunut Apple-tuotteisiinsa kuin vaimoonsa.

Jarmo Lipiäinen

Myynti- ja markkinointijohtaja, Kotimaa Oy

Jarmo Lipiäinen

Myynti- ja markkinointijohtaja, Kotimaa Oy

Jarmo Lipiäinen (MBA) toimii myynti- ja markkinointijohtajana Kotimaa Oy:ssä. Hän on kokenut asiantuntija myynnin ja markkinoinnin konseptien ja asiakkuusprosessien kehittämisessä. Tiedolla johtaminen, missä asiakasdata jalostetaan asiakastietämykseksi ja tietämys toiminnaksi käytännössä, on hänen ydinosaamistaan. Lipiäisellä on laaja kokemus muutoshankkeista, jotka liittyvät asiakasymmärryksestä johdettuun asiakaskeskeisen liiketoiminnan kehittämiseen. Lipiäinen on kysytty puhuja johdon seminaareissa, workshopeissa ja asiakkuuksien johtamisen koulutusohjelmissa.

Sini Kervinen

Head of Online Advertisement, Aller Media

Sini Kervinen

Head of Online Advertisement, Aller Media

Allerilla Sini vastaa online mainonnan kehityksestä, prosesseista ja koulutuksesta. ”Se mikä tehdään, tehdään sydämestä ja intohimolla” kuvaa hyvin Sinin ajatusmaailmaa niin työssä kuin vapaa-ajallakin. Onlinemainonnan ratkaisuissa Sini painii raskaassa sarjassa, digitalisoituminen ja datakohdennukset ovat hänen mielestään kuuminta hottia. Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin puolesta puhuva ja sen eteen aktiivisesti töitä tekevä Sini on reilu, positiivinen ja hänen kanssaan on kiva tehdä töitä.

Teknologia asiakaskokemuksen mullistajana

The Digital Revolution in Customer Experience

Teknologian avulla voidaan vahvistaa asiakasuskollisuutta, luoda tuotteelle tai palvelulle lisäarvoa ja myydä enemmän. Osaammeko ottaa tästä mahdollisuudesta tarpeeksi irti? Entä käytämmekö analytiikkaa yhä tehottomasti ja tavanomaisesti? Kansainvälisen tason edelläkävijät kertovat, miten luodaan vahva asiakaspolku ja miten teknologian avulla palvellaan asiakasta yhä paremmin digitaalisissa ympäristöissä.

#myymäläkonsepti #myynti #markkinointi #logistiikka #asiakaspalvelu #hankinta

Mon 25.01.2016 Klo 08:30-12:00

katso tarkempi aikataulu

8.30 Aamukahvi
9.00 $uomi €lää palveluviennistä – vai mitä Cash, Jobs, Bacon & Pullinen? Janne Pullinen / Aller Media
9.05 Meaningful data, Simo Ahava / Reaktor
9.25 Teknologia muuttaa ravintolabisnestä, Tommi Tervanen / Kotipizza
9.45 Sisältö asiakkaan, teknologian ja brändin kohtaamispisteessä, Kerttu Takala / Dingle
10.05 Miten myymme verkossa enemmän teknologian avulla, Mikki Inkeroinen / Expert AS
10.30-10.50 Kahvia ja verkostoitumista
11.00 Electrolux Design Lab and Internet of Things, Mattias Rådström / Electrolux, RUOTSI
11.20 Internet is a behaviour, not a technology, Pia Erkinheimo, Fingertip
11.40 Datasta strategista kilpailuetua – 5 esimerkkiä tulevaisuudesta, Teemu Birkstedt / Bigdatapump ja Olle Stäuber / Aller Media

Paikka: Taidehalli, Nervanderinkatu 3

Puhujat

Simo Ahava

Senior Data Advocate, Reaktor

Simo Ahava

Senior Data Advocate, Reaktor

Google Analyticsin ahkerasti siteeraama Simo ei usko geneeriseen mittaamiseen. Hän haastaa yritykset inspiroivien esimerkkien avulla kustomoimaan analytiikkansa ja sitä kautta saamaan lisää irti datasta. Simo on kysytty puhuja kansainvälisesti ja hän kiertää taajaan puhumassa fiksusta analytiikan hyödyntämisestä mm. USA:ssa, Australiassa ja Euroopassa.

Mattias Rådström

Global Head of Social Media and PR, Electrolux

Mattias Rådström

Global Head of Social Media and PR, Electrolux

Mattiaksen esittelemä Electrolux Design Lab on kilpailu, jossa opiskelijat innovoivat tulevaisuuden kotitalouksia ilman rajoitteita. Mattias suhtautuu intohimolla sosiaaliseen mediaan, PR:ään, hyvään ruokaan ja jääkiekkoseura Djurgårdens IF:ään.

Mikki Inkeroinen

Head of Digital Commerce, Expert AS

Mikki Inkeroinen

Head of Digital Commerce, Expert AS

Diginatiivi, joka haluaa luoda asiakkaille entistä upeampia ostoelämyksiä yhdistellen kivijalan ja verkkokaupan parhaita puolia. Mikki vaikuttaa myös Marimekon hallituksessa.

Pia Erkinheimo

Director/Partner, Fingertip

Pia Erkinheimo

Director/Partner, Fingertip

Pia on innovaatiotoiminnan sekatyöläinen, joka tämänhetkisessä roolissaan Fingertipissä on koukussa päätöksenteon digitalisointiin. Joukkoistaminen, joukkorahoitus ja maksettu joukkotyö ovat liiketoimintamalleina lähinnä hänen sydäntään. FiBAN & Women in Tech, Datam.me –MyData – ajattelua promovoima yhteisö sekä Suomen kokkimaajoukkue kuuluvat myös Pian agendalle.

Tommi Tervanen

CEO

Tommi Tervanen

CEO

Tommi on ruuan ystävä, jonka sydän pamppailee yrittäjyydelle ja vastuulliselle liiketoiminnalle. Hän on piinallisen kiinnostunut myös elintarvikkeista, raaka-aineiden alkuperästä ja tuotantomenetelmistä. Uudet ravintolakonseptit kiinnostavat aina. Tommi rakastaa vierailla tehtailla ja pujotella tuotantolinjojen välissä, tonkia pelloilla ja jutella viljelijöiden kanssa säästä sekä hämmentää tuotekehityksen palavereissa kyselemällä mahdottomia.

Teemu Birkstedt

Senior partner, Bigdatapump

Teemu Birkstedt

Senior partner, Bigdatapump

Teemu on kokenut datastrategi, joka auttaa yrityksiä hyödyntämään dataa ja analytiikkaa kolmella mantereella myynnin kasvattamiseksi. Ennen Bigdatapumpia Teemu on kartuttanut kokemusta Nokialla monissa eri johtotehtävissä.

Olle Stäuber

New Business Development Manager, Aller Media

Olle Stäuber

New Business Development Manager, Aller Media

Allerin bigdata-spesialisti Olle hyppää lavalle yhdessä Bigdatapumpin Teemu Birkstedtin kanssa kertomaan, mikä data on oleellista, mikä ei ja miten dataa kannattaa yhdistellä niin, että sillä tehdään enemmän bisnestä. Olle on työskennellyt ennen Alleria pankkiirina Lontoossa ja myyntitehtävissä Ruotsissa.

Kerttu Takala

Strategic planner, Dingle

Kerttu Takala

Strategic planner, Dingle

Strateginen suunnittelija, konsultti ja kouluttaja. Kertulla on laaja kokemus erilaisista brändeistä,joille tehnyt sisältömarkkinoinnin strategiatöitä ja kehittänyt verkkopalvelu- ja somekonsepteja. Hän on ollut rakentamassa Dinglen tarinaa sen taipaleen alkupuolelta lähtien.

Janne Pullinen

Liiketoimintajohtaja, Aller Media

Janne Pullinen

Liiketoimintajohtaja, Aller Media

Monikanavainen markkinointi ja asiakaskokemus ovat Jannen erikoisosaamista. Ennen Alleria Janne on työskennellyt TeliaSoneralla ja Fonectalla. Janne toimii seminaarin isäntänä.

DIGITAALISEN MAINONNAN TULEVAISUUS

The Future of Digital Advertising

Perinteinen mainonta on tullut tien päähän. Enää ei pelailla palstamillimetreillä ja pakotetuilla tai staattisilla verkkosivuilla – nyt puhuu data ja some. Miten mainosrahat kannattaa tulevaisuudessa jakaa ja millaisiin keinoihin mainonnassa on panostettava? Miten tavoittaa kohderyhmä kasvavassa informaatiotulvassa? Tulevaisuudessa parhaat mainosratkaisut ovat yhdistelmä automaation, kustomoidut ratkaisut, kanavakohtaisuus ja datan tehokas hyödyntäminen. Mukana maan taitavimmat somemainostajat ja liikkuvan kuvan mestarit sekä värikäs kaarti online-mainonnan huippuja.

#markkinointi #mainostaminen #myynti #mediaostaminen

Mon 30.11.2015 Klo 08:30-12:00

katso tarkempi aikataulu

SEMINAARI EDELLEEN SAATAVILLA WEBINAARINA!

8.30 Aamukahvi
9.00 Tervetulotoivotus, Laura Avonius / Aller Media
9.05 Millaista asiantuntemusta sinun tulee vaatia ostaessasi online-mainontaa, Sini Kervinen / Aller Media
9.30 Digimainostaja, näin jaat rahasi fiksusti, Timo Petänen / Amnetgroup
10.00 Onko Aku Ankka Suomen taitavin somettaja? Erol Tekkanat ja Jannis Mavrostomos / Bob the Robot
10.30-11.00 Kahvia ja verkostoitumista
11.00-11.30 Näin mainostat liikkuvalla kuvalla tehokkaasti tulevaisuudessa, Pauli Kopu / KLOK Creative
11.30-12.00 Somemainonnan tulevaisuus, Aki Snellman / Dingle

Paikka: Taidehalli, Nervanderinkatu 3

Puhujat

Timo Petänen

Head of Amnet Finland

Timo Petänen

Head of Amnet Finland

Yahoolla ja AOL:illa vietettyjen vuosien jälkeen takaisin Suomeen kotiutunut Timo on online-mainonnan, digiteknologian ja ohjelmallisen ostamisen ekspertti. Dentsu Aegiksellä Timo vetää Amnet Trading Deskiä, jonka lisäksi hän johtaa display-bisnestä.

Jannis Mavrostomos

Creative Director, Bob the Robot

Jannis Mavrostomos

Creative Director, Bob the Robot

10 vuotta mainosalalla vaikuttanut graafisen suunnittelun koulutuksen saanut moniosaaja. Asiakasportfolioon on mahtunut kaikkea kasvoivoiteista putkiremonttiratkaisuihin. Nykyisin omien käsien kautta tuotettu sisältö on 70 % puhtaasti sosiaaliseen mediaan tuotettua.

Erol Tekkanat

Creative, Bob the Robot

Erol Tekkanat

Creative, Bob the Robot

Mainosalalla since 2008 – Suunnittelija, pelinörtti ja hiphop-diggari.
Ei ketään kiinnosta mainokset. Tehdään viihdyttävää tai hyödyllistä sisältöä.

Sini Kervinen

Head of Online Advertisement, Aller Media

Sini Kervinen

Head of Online Advertisement, Aller Media

Allerilla Sini vastaa online mainonnan kehityksestä, prosesseista ja koulutuksesta. ”Se mikä tehdään, tehdään sydämestä ja intohimolla” kuvaa hyvin Sinin ajatusmaailmaa niin työssä kuin vapaa-ajallakin. Onlinemainonnan ratkaisuissa Sini painii raskaassa sarjassa, digitalisoituminen ja datakohdennukset ovat hänen mielestään kuuminta hottia. Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin puolesta puhuva ja sen eteen aktiivisesti töitä tekevä Sini on reilu, positiivinen ja hänen kanssaan on kiva tehdä töitä.

Pauli Kopu

luova johtaja ja perustaja, KLOK Creative

Pauli Kopu

luova johtaja ja perustaja, KLOK Creative

Pauli Kopu on vaihtanut tv-spottituotannon ja mainostoimistotyöt internet-videoihin ja -filmeihin jo noin 10 vuotta sitten. Hän on ohjannut, käsikirjoittanut ja tuottanut liikkuvaa kuvaa uusille alustoille asiakkainaan niin Nasa, National Geographic, Nokia, Rovio kuin myös Slushille ja monille startupeille. Pauli on perustanut videotoimisto KLOKin, joka keskittyy moderniin liikkuvaan kuvaan, videostrategioihin sekä -tuotantoon.

Laura Avonius

digitaalisen liiketoiminnan johtaja, Aller Media

Laura Avonius

digitaalisen liiketoiminnan johtaja, Aller Media

Laura ennustaa kaiken mikä voi automatisoituvan digitaalisessa mainonnassa. Häntä innostaa työskennellä osaavan, motivoituneen, innovatiivisen tiimin kanssa, koska sen energia kantaa haasteiden yli. Lauran tausta on Nokialla ja start-up-maailmassa. Laura toimii seminaarin isäntänä.

Aki Snellmann

Director Business Development, Dingle

Aki Snellmann

Director Business Development, Dingle

Digitaalisen markkinoinnin uusimpien trendien, teknologioiden ja tuloksellisen hyödyntämisen asiantuntija. Dingle Performancen vetäjä Aki Snellman on jo 20 vuoden ajan suunnitellut ja johtanut asiakkaiden online-markkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan toimenpiteitä niin digi-, mainos- kuin mediatoimistoissakin. Mobile first -ajattelun pioneeri.

Brändimediat

Brands as Publishers

Miten brändi voi rakentaa tarinoillaan itsestään kiinnostavan ja houkuttelevan median, jonka pariin aktiivisesti hakeudutaan ja jonka sanaan luotetaan. Alkaako vuosikymmeniä luotettu kampanjointiaate alkaa hiipua vai onko kampanjoinnilla yhä sijansa markkinoinnin kentällä? Norjalaisen Dagbladetin päätoimittaja John Arne Markussen kertoo, mitä bränditalot voivat oppia mediataloilta.

#brändi #viestintä #sisältömarkkinointi #natiivimainonta #brändideski

Wed 09.12.2015 Klo 08:30-12:00

katso tarkempi aikataulu

8.30 Aamukahvi
9.00 Tervetulotoivotus, Pauli Aalto-Setälä / Aller Mediaa
9.05 Jatkuva tekeminen vs. kampanjointi -battle, Ilona Hiila / Vapa Media vs. Tommi Laiho / Folk Finland
9.30 10 tips a brand publisher can learn from the news media, John Arne Markussen / Dagbladet, NORJA
10.00 Brändi tarinankertojana, Kristiina Tuormaa / Aller Media
10.30-11.00 Kahvia ja verkostoitumista
11.00 Sisältömarkkinointi videotuotannossa, Joel Hypén / Siro Creative
11.30 Brändimediat -paneeli: Juuso Jokinen / DNA, Kasper Jansson / VEHO, Mikko Saariaho / Finavia

Paikka: Taidehalli, Nervanderinkatu 3

Puhujat

John Arne Markussen

päätoimittaja, Dagbladet

John Arne Markussen

päätoimittaja, Dagbladet

Dagbladet on lunastanut paikkansa yhtenä Norjan menestyksekkäimpänä multimediatalona. Sen mobiilisaitti tavoittaa enemmän käyttäjiä päivittäin kuin suurin osa sanomalehdistä. John Arne luonnehtii itseään yksinkertaiseksi kalastajan pojaksi, joka kasvoi pienessä kylässä Pohjois-Norjassa.

Kristiina Tuormaa

konseptijohtaja, Aller Media

Kristiina Tuormaa

konseptijohtaja, Aller Media

Yli 30 vuoden kokemus lifestyle- ja naistenlehtien tekemisestä, kehittämisestä ja uusien mediatuotteiden konseptoinnista. Yli 50 vuoden kokemus elämästä ja ihmisistä. Motto: ”Älä kysy mitä lukija haluaa, vaan ota selvää, mitä hän tarvitsee”.

Tommi Laiho

mainostoimisto Folkin toimitusjohtaja ja suunnittelija

Tommi Laiho

mainostoimisto Folkin toimitusjohtaja ja suunnittelija

Palvellut vuosien saatossa mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa ja Veikkausta.
Uskoo isoihin ideoihin, intohimolla tekemiseen eikä häpeä tunnustaa rakastavansa hyvää mainontaa.

Ilona Hiila

kehitysjohtaja, Vapa Media

Ilona Hiila

kehitysjohtaja, Vapa Media

Ilona Hiila on digitaaliseen sisältömarkkinointiin keskittyneen Vapa Median perustajaosakas ja kehitysjohtaja. Hänet ja yrityksen toimitusjohtaja Ida Hakola palkittiin vuonna 2014 Vuoden Nuorina Yrittäjinä.

Pauli Aalto-Setälä

toimitusjohtaja, Aller Media

Pauli Aalto-Setälä

toimitusjohtaja, Aller Media

Pauli Aalto-Setälä on kokenut viestinnän ammattilainen ja kirjailija. Ennen Alleria hän uudisti Kotimaa-yhtiöitä ja toimi Iltalehden ja Nelosen päätoimittajana sekä oli perustamassa kahta kaupallista tv-kanavaa.

Joel Hypén

Siro Creative

Joel Hypén

Siro Creative

Joel Hypén on erikoinen yhdistelmä mainosohjaajaa ja startup-yrittäjää. Hän on vastannut lukuisten yritysten brändin hallinnasta videoiden saralla ja hänen töitään esitetään säännöllisesti myös Voguessa Yhdysvalloissa. Joel uskoo, että videoviestintää tulee tehdä strategisesti ja pitkäjänteisesti parhaiden tulosten saavuttamiseksi.

newsletter_icon

Kyllä maar!

Olen kiinnostunut sosiaalisen liiketoiminnan seminaareista ja/tai Some Awards -kumppanuudesta.

Lähettäkää minulle lisätietoa!

Kiitos tilauksesta!